Podpora IceWarp
Vsi uporabniki IceWarpa lahko kontaktirate našo podporno ekipo s pomočjo obrazca, ki ga najdete na našem spletnem mestu Na voljo smo vam brezplačno 24/7. Odgovor lahko pričakujete v 48 urah.

Michael
Head of Support

Daniel
Application Specialist

Petr
Sr. Application Specialist

Marek
Sr. Application Specialist

Michal
Escalation Specialist

Philip
Mirapoint Specialist

Steve
Sr. Application Specialist
Ker si vsa vprašanja zaslužijo odgovor
Podpora v živo
Podpora v živo je vaš prvi stik z našo tehnično ekipo. Brezplačno smo vam na voljo 24/7.
-
Povratni klic (samo prednostna podpora in za stranke v oblaku)
-
Običajni odzivni čas je 2 uri
-
Odgovor boste prejeli v roku 48 ur
-
Podpora za izdelke Mirapoint
Prednostna podpora
Lokalne stranke lahko kupijo prednostno podporo kot storitev, s katero si zagotovijo točno tisto raven podpore, ki jo potrebujejo. Zajamčeni odzivni čas je lahko krajši od 1 ure, vključno s povratnimi klici za kritične težave. Vse je odvisno od izbranega načrta.
-
Predplačniška storitev
-
Na voljo povratni klic
-
Odzivni čas glede na vaš zastavljen načrt
Pogosta vprašanja (FAQs)
Podporni inženir vas bo poklical nazaj na vašo telefonsko številko, da bi zbral informacije v zvezi z vašo težavo, vas obvestil o pomembnih spremembah ali napredku.
Seveda, o IceWarpu lahko vsak vpraša karkoli. Od vprašanj, kako konfigurirati vašega najljubšega odjemalca e-pošte, ponastaviti gesla, do zapletenih vprašanj, kot je nastavitev vaše domene. Nobeno vprašanje ni preveč preprosto ali preveč zapleteno, da ne bi odgovorili nanj.
Vašo težavo obravnavamo kot kritično, kadar vaš sistem ne deluje ali pa je pri rednem delu prizadeto veliko število uporabnikov. Velja tudi pri kritični izgubi funkcionalnosti ali zmogljivosti aplikacij, zaradi česar veliko število uporabnikov ne more opravljati svojih običajnih funkcij.
Prosimo, uporabite podporo v živo. Član naše ekipe za podporo vam bo odgovoril v 48 urah.
Če zaprete brskalnik, boste dobili odgovor v primeru, da nam daste svoj e-poštni naslov.
Član naše ekipe za podporo vam lahko pomaga pri vašem primeru z dostopom do sistema preko oddaljene povezave.